Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1138 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1138 INA

FB 6PK1138 Pasek klinowy wielorowkowy INA
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK1136, 6PK1137, 6PK1138, 6PK1139, 6PK1140, 6PK1141

numer części:

FB 6PK1138

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1138
nr EAN 4005108989765

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1138 INA

numery OEM:
AUDI      038 903 137 R
AUDI      038903137R
FIAT      46775098
FIAT      71719400
FIAT      776 6106
FIAT      7766106
HONDA      31110-PCX-G01
HONDA      31110PCXG01
HONDA      38920-PWA-004
HONDA      38920PWA004
MITSUBISHI      M809320
OPEL      44 01 649
OPEL      44 02 116
OPEL      4401649
OPEL      4402116
OPEL      91 09 649
OPEL      91 10 116
OPEL      9109649
OPEL      9110116
RENAULT      77 00 108 589
RENAULT      77 00 865 429
RENAULT      7700108589
RENAULT      7700865429
RENAULT      82 00 059 395
RENAULT      8200059395
SEAT      038 903 137 R
SEAT      038903137R
SKODA      038 903 137 R
SKODA      038903137R
TOYOTA      90916-W2024
TOYOTA      90916W2024
VAUXHALL      44 01 649
VAUXHALL      44 02 116
VAUXHALL      4401649
VAUXHALL      4402116
VAUXHALL      91 09 649
VAUXHALL      91 10 116
VAUXHALL      9109649
VAUXHALL      9110116
VOLVO      30809320
VOLKSWAGEN      038 903 137 R
VOLKSWAGEN      038903137R
DACIA      77 00 108 589
DACIA      77 00 865 429
DACIA      7700108589
DACIA      7700865429
DACIA      82 00 059 395
DACIA      8200059395
LEXUS      90916-W2024
LEXUS      90916W2024

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1138 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1138 INA:

2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.