Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 4PK895 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK895 CONTITECH

4PK895 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (47 ocen)
numery handlowe:

4 PK 893, 4 PK 894, 4 PK 895, 4 PK 896, 4 PK 897

numer części:

4PK895

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,068
Ilość żeber 4
Długość [mm] 895
nr EAN 4010858508715

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK895 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (4PK895)
numery OEM:
CHRYSLER      04663182
CHRYSLER      04663182AB
CHRYSLER      4663182
CHRYSLER      4792532AA
CHRYSLER      4861401
CHRYSLER      4892444AA
CHRYSLER      4892749AA
CHRYSLER      4892749AB
CHRYSLER      K04663182AB
HONDA      56992P3F003
HONDA      56992P3F004
HONDA      56992P3F506
NISSAN      1195071E11
SUBARU      73323AA010
SUBARU      73323AC000
SUBARU      73323AC010
SUBARU      73323AC011
SUBARU      73323AP010
SUBARU      9091602695
HYUNDAI      2521222020
HYUNDAI      2521222030

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK895 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 4PK895 CONTITECH:

2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2023-02-12
 5/5
ok
2020-07-02
 5/5
????
2022-02-02
 5/5
ok
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-27
 5/5
Ok
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2023-08-21
 5/5
Taki sam jak na pierwszy montaż.
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.