Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 3PK850 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 3PK850 CONTITECH

3PK850 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (47 ocen)
numery handlowe:

3 PK 848, 3 PK 849, 3 PK 850, 3 PK 851, 3 PK 852

numer części:

3PK850

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,052
Ilość żeber 3
Długość [mm] 850
nr EAN 4010858475956

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 3PK850 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (3PK850) pasuje do: LANCIA THEMA; SMART CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, FORTWO, ROADSTER; TOYOTA ALLION I, BB I, IST, PORTE I, PREMIO, PROBOX / SUCCEED 0.6-2.9 09.87-08.14
numery OEM:
LANCIA      46129991
LANCIA      46136505
MERCEDES-BENZ      0009933496
MERCEDES-BENZ      1609970192
MERCEDES-BENZ      A0009933496
MERCEDES-BENZ      A1609970192
NISSAN      1195042L00
NISSAN      1195042L10
NISSAN      1195067S00
NISSAN      1195067S01
NISSAN      A195042L00
TOYOTA      9091602521
TOYOTA      9091602522
TOYOTA      9091602575
TOYOTA      9091602576
TOYOTA      9091602711
TOYOTA      9936330850
TOYOTA      9936390850
SMART      0003190V005
SMART      0009933496
SMART      1609970192
SMART      A0009933496
SMART      A1609970192

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 3PK850 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 3PK850 CONTITECH:

2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-12
 5/5
ok
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-27
 5/5
Ok
2022-02-02
 5/5
ok
2022-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-21
 5/5
Taki sam jak na pierwszy montaż.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-18
 5/5
ok
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.