Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » J1043001 herth+buss jakoparts

Pasek klinowy wielorowkowy J1043001 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1043001 Pasek klinowy wielorowkowy HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numery handlowe:

4PK875

numer części:

J1043001

Ilość żeber 4
Długość [mm] 875
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9103000
nr EAN 4029416001292

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy J1043001 HERTH+BUSS JAKOPARTS

numery OEM:
HONDA      38920-P08-003
HONDA      38920-P08-004
HONDA      38920-PM3-003
HONDA      38920-PM3-014
HONDA      38920-PM3-505
HONDA      38920-PM5-A13
HONDA      56992-P2T-003
HONDA      56992-P2T-004
HONDA      56992-P2T-013
HONDA      56992-P30-003
HONDA      56992-P30-004
MAZDA      B3C7-18-381
MAZDA      B3C7-18-381A
MAZDA      B3C7-18-381A8C
MAZDA      B3C7-18-381A9C
MAZDA      B3C7-18-381B
MAZDA      B3C7-18-381B9F
MAZDA      B3C7-18-381C9F
MAZDA      B3C7-18-381X
MAZDA      B3P5-15-908
MAZDA      B3P7-15-908
MAZDA      B5A1-18-381
MAZDA      B630-15-907
MAZDA      B630-15-907A
MAZDA      B630-15-907A8C
MAZDA      B630-15-907A9C
MAZDA      B630-15-907A9F
MAZDA      B630-15-907B9F
MAZDA      B630-15-907C9F
MAZDA      F808-15-381
MAZDA      F808-15-3818C
MAZDA      F808-15-3819C
MAZDA      F808-15-3819F
MAZDA      F808-15-381X
MITSUBISHI      1340A056
MITSUBISHI      1340A057
MITSUBISHI      1340A067
MITSUBISHI      MD069671
MITSUBISHI      MD106658
MITSUBISHI      MD118572
NISSAN      11720-24U00
NISSAN      11720-24U01
NISSAN      11720-59S01
NISSAN      11920-30R10
NISSAN      11920-30R11
NISSAN      11920-30R12
NISSAN      A1920-30R12
RENAULT      77 00 729 330
SUBARU      90916-02693
TOYOTA      90080-91088
TOYOTA      90080-91212
TOYOTA      90916-02693
TOYOTA      90916-W2029
TOYOTA      99364-00880
TOYOTA      99364-20880
TOYOTA      99364-20880-8P
TOYOTA      99364-30880
TOYOTA      99364-50880
TOYOTA      99364-70880
TOYOTA      99364-80880
TOYOTA      99364-90880
TOYOTA      99365-20870
TOYOTA      99365-50870
HYUNDAI      0K552-15-909
HYUNDAI      25212-21200
HYUNDAI      25212-21220
HYUNDAI      25212-23000
HYUNDAI      25212-23000AT
HYUNDAI      25212-23020
HYUNDAI      25212-23021
HYUNDAI      25212-24320
HYUNDAI      25212-24350
HYUNDAI      25212-24350AT
HYUNDAI      97713-22000
KIA      0K552-15-909
KIA      25212-21200
KIA      25212-21220
KIA      25212-23000
KIA      25212-23020
KIA      25212-23021
KIA      25212-24320
KIA      25212-24350
KIA      97713-22000
LEXUS      90080-91088
LEXUS      90080-91212
LEXUS      99364-00880
LEXUS      99364-20880
LEXUS      99364-20880-8P
LEXUS      99364-30880
LEXUS      99364-50880
LEXUS      99364-70880
LEXUS      99364-80880
LEXUS      99364-90880
zamienniki:
F 005 X02 264
brak
BOSCH
26-3090
brak
KAGER
26-3110
brak
KAGER
ADD69607
brak
BLUE PRINT
4PK0780
brak
GOODYEAR
5PK0870
brak
GOODYEAR
880 K 4
brak
HUTCHINSON
4PK778
brak
CONTITECH
DV-4PK0775
brak
JAPANPARTS
DV-4PK0880
brak
JAPANPARTS
J TT-599
brak
JAPANPARTS
J TT-H01
brak
JAPANPARTS
J TT-H12
brak
JAPANPARTS
TT-599
brak
JAPANPARTS
TT-H01
brak
JAPANPARTS
TT-H12
brak
JAPANPARTS
TV-588
brak
JAPANPARTS
TV-595
brak
JAPANPARTS
TV-863
brak
JAPANPARTS
TV-H12
brak
JAPANPARTS
TV-K19
brak
JAPANPARTS
1774011
brak
SASIC
1774012
brak
SASIC
1776015
brak
SASIC
CA4PK870
brak
SNR
CA4PK875
brak
SNR

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy J1043001 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.