Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1805 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1805 K 6 HUTCHINSON

1805 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1805K6

numer części:

1805 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1805
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750629461

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1805 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
FORD      6788619
FORD      6788620
FORD      88WF6C301G1A
FORD      88WF6C301G2A
NISSAN      11720-JG30A
NISSAN      11720-JG30B
OPEL      1340616
OPEL      1340626
OPEL      1340627
OPEL      1340646
OPEL      1340664
OPEL      24413293
OPEL      4414599
OPEL      6340623
OPEL      90502735
OPEL      90510253
OPEL      90541338
OPEL      91126385
OPEL      91151716
OPEL      9118617
OPEL      93181710
RENAULT      11720-JG30A
RENAULT      8200093814
SAAB      24413293
SAAB      4961058
SAAB      5340526
VAUXHALL      1340616
VAUXHALL      1340626
VAUXHALL      1340627
VAUXHALL      1340646
VAUXHALL      1340664
VAUXHALL      24413293
VAUXHALL      24452029
VAUXHALL      55354682
VAUXHALL      90502735
VAUXHALL      90510253
VAUXHALL      90541338
VAUXHALL      91126385
VAUXHALL      91151716
VAUXHALL      9118617
VAUXHALL      93181710
VAUXHALL      93181711
VAUXHALL      93182243
JEEP      53007595
JEEP      53010284
JEEP      53010285
JEEP      53031118

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1805 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1805 K 6 HUTCHINSON:

2019-12-17
 5/5
Ok
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.