Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JAR924 trw

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR924 TRW

JAR924 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRW
trw JAR924
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR924
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JAR924

producent:

TRW

Ograniczenia producenta KOYO
Długość [mm] 128
Długość całkowita [mm] 144
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937401284

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR924 TRW

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 128/144mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5; SEAT EXEO, EXEO ST; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5 1.6-6.0 03.94-05.13
numery OEM:
AUDI      4D0 422 821 A
AUDI      8E0 419 801 B
AUDI      8E0 419 801 E
AUDI      8E0 419 821
AUDI      8E0 422 821
AUDI      8E0 422 821 C
AUDI      8E0 422 821 D
SEAT      8E0 419 801 E
SEAT      8E0 419 821
SEAT      8E0 422 821
SEAT      8E0 422 821 C
SEAT      8E0 422 821 D
SKODA      8E0 419 801 E
SKODA      8E0 419 821
SKODA      8E0 422 821 D
VOLKSWAGEN      4D0 422 821 A
VOLKSWAGEN      8E0 419 801 E
VOLKSWAGEN      8E0 419 821
VOLKSWAGEN      8E0 422 821 D
FAW-AUDI      4D0422821A
FAW-AUDI      8E04022821
SVW      4D0 422 821 A

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR924 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAR924 TRW:

2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Pa
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu JAR924zobacz instrukcję montażu JAR924

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.