Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6771 lpr

Pompa hamulcowa 6771 LPR

6771 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6771
101.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

6771, P07723

numer części:

6771

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
otwór Ø [mm] 22,2
System hamulcowy Bendix
nr EAN 8032532026656

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6771 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, SPIDER; FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, MAREA, MULTIPLA, PUNTO, TEMPRA, TIPO, UNO; LANCIA DEDRA 1.2-3.0 01.88-06.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      71739592
FIAT      7767151
FIAT      795622
FIAT      9945760
FIAT      9945762
FIAT      9945834
FIAT      9947099
FIAT      9948315
FIAT      9950521
LANCIA      71739592
LANCIA      9945762

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6771 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.