Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMH584 trw

Pompa hamulcowa PMH584 TRW

PMH584 Pompa hamulcowa TRW
 

    Ocena:
numer części:

PMH584

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Ilość połączeń 4
Ograniczenia producenta BENDIX
Średnica 1 [mm] 22,2
nr EAN 3322937118151

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH584 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, 155, SPIDER; FIAT BRAVA, BRAVO I, COUPE, MAREA, TEMPRA, TIPO, UNO; LANCIA DEDRA, DELTA II 1.2-3.0 01.88-04.05
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000009950677
ALFA ROMEO      0009948315
ALFA ROMEO      0009950521
ALFA ROMEO      71739592
ALFA ROMEO      9948315
ALFA ROMEO      9950521
ALFA ROMEO      9951116
FIAT      0000009950677
FIAT      71739592
FIAT      9945762
FIAT      9948315
FIAT      9950521
FIAT      9951116
LANCIA      0000009950677
LANCIA      71739592
LANCIA      9945762
LANCIA      9948315
LANCIA      9951116
zamienniki:
0 204 032 415
brak
BOSCH
0 204 123 528
brak
BOSCH
402253
brak
VALEO
H22948.0.5
brak
FTE automotive GmbH
M 23 027
brak
BREMBO
FHM662
brak
FERODO
FHM666
brak
FERODO
5166
brak
Car S.p.A (InterCar)
5186
brak
Car S.p.A (InterCar)
61015
brak
A.B.S.
61918
brak
A.B.S.
822331
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH584 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.