Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PF-2000 japanparts

Pompa hamulcowa PF-2000 JAPANPARTS

PF-2000 Pompa hamulcowa JAPANPARTS
japanparts PF-2000
Pompa hamulcowa PF-2000
PF-2000
 

    Ocena:
numer części:

PF-2000

producent:

JAPANPARTS

Otwór Ø 1 [mm] 37
Gwint wewnętrzny [mm] 9
Ilość otworów gwintowanych 2
nr EAN 8052553068336

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-2000 JAPANPARTS

POMPA HAM JAPANPARTS PF-2000
numery OEM:
TOYOTA      47201-09060
TOYOTA      4720102270
TOYOTA      4720109470
zamienniki:
39-0807
brak
KAGER
J3102145
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
75227
brak
A.B.S.
MT-203
brak
AISIN
4005537
brak
GIRLING
B1483
brak
KAWE
H209149.7.1
brak
FTE automotive GmbH
33081200
brak
TEXTAR
68-02-2000
brak
ASHIKA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-2000 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.