Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.1132 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1132 LAUBER

450.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

55.1132

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączka12mm Hose Connection
Technika połączeńM12 X 1.25mm Banjo
Koła pasoweZ kołem pasowym
Liczba rowków1
Średnica koła pasowego [mm]111
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321125647
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1132 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MITSUBISHI PAJERO II 3.0 12.90-12.97
numery OEM:
MITSUBISHI      MB 636500
MITSUBISHI      MB 636501
MITSUBISHI      MR 267657
zamienniki:
15-0328
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1132 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.