Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR191 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR191 TRW

JPR191 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR191
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR191
JPR191
trw JPR191 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
486.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR191

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16
Odstęp adaptera od pompy [mm] 32
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Ciśnienie [bar] 90
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR191 TRW

Koszt kaucji: 442.57 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA; SKODA FELICIA I, FELICIA II, OCTAVIA I, OCTAVIA II; VW CADDY II 1.0-2.9 06.91-12.10
numery OEM:
AUDI      030 145 157
AUDI      1H0 422 155 E
AUDI      1J0 422 154 EV
AUDI      1J0 422 155 B
AUDI      1J0 422 155 E
AUDI      357 422 155 B
AUDI      6A145157
AUDI      6N0 145 157
AUDI      6N0 145 157 X
AUDI      6N0 422 154 A
AUDI      6N0 422 154 F
SEAT      030 145 157
SEAT      1H0 422 155 E
SEAT      1J0 422 154 EV
SEAT      1J0 422 155 B
SEAT      1J0 422 155 E
SEAT      357 422 155 B
SEAT      535 145 157
SEAT      6A145157
SEAT      6N0 145 157
SEAT      6N0 145 157 X
SEAT      6N0 422 154 A
SEAT      6N0 422 154 F
SKODA      030 145 157
SKODA      1H0 422 155 E
SKODA      1J0 422 154 EV
SKODA      1J0 422 155 B
SKODA      1J0 422 155 E
SKODA      357 422 155 B
SKODA      535 145 157
SKODA      6A145157
SKODA      6N0 145 157
SKODA      6N0 145 157 X
SKODA      6N0 422 154 A
SKODA      6N0 422 154 F
VOLKSWAGEN      030 145 157
VOLKSWAGEN      1H0 422 155 E
VOLKSWAGEN      1J0 422 154 EV
VOLKSWAGEN      1J0 422 155 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 155 E
VOLKSWAGEN      357 422 155 B
VOLKSWAGEN      535 145 157
VOLKSWAGEN      6A145157
VOLKSWAGEN      6N0 145 157
VOLKSWAGEN      6N0 145 157 X
VOLKSWAGEN      6N0 422 154 A
VOLKSWAGEN      6N0 422 154 F
zamienniki:
17665 01
brak
LEMFÖRDER
7076024
brak
SASIC
2845 701
brak
ZF Parts
53530
brak
SPIDAN
53726
brak
SPIDAN
54022
brak
SPIDAN
25001 01
brak
LEMFÖRDER
25002 01
brak
LEMFÖRDER
25005 01
brak
LEMFÖRDER
QSRPA293
brak
QUINTON
HP-030
brak
OPTIMAL
HP-129
brak
OPTIMAL
HP-441
brak
OPTIMAL
HP-450
brak
OPTIMAL
QSRPA489
brak
QUINTON
V10-0577
brak
VAICO
V10-2624
brak
VAICO
21G40210
brak
CARDONE

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR191 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR191

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.