Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR255 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR255 TRW

JPR255 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
 

    Ocena:
numer części:

JPR255

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez adaptera
Koła pasowe bez koła pasowego
nr EAN 3322937388967

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR255 TRW

Koszt kaucji: 595.32 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: VOLVO S40 I, V40; RENAULT ESPACE III, LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCENIC, SCENIC I 1.6-3.0 06.95-06.04
numery OEM:
RENAULT      49 11 065 81R
RENAULT      77 00 417 308
RENAULT      77 00 419 156
RENAULT      77 00 840 104
RENAULT      77 00 843 918
RENAULT      77 00 843 919
RENAULT      77 00 872 157
RENAULT      77 00 872 160
VOLVO      30803127
VOLVO      308031277
VOLVO      30803372
VOLVO      308033729

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR255 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR255

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.