Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR359 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR359 TRW

JPR359 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR359
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR359
544.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR359

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber 7
Ø koła pasowego [mm] 125
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937430505

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR359 TRW

Koszt kaucji: 595.32 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: FORD TRANSIT 2.4D 01.00-05.06
numery OEM:
FORD      1358024
FORD      1473440
FORD      1C1C-3A674-BA
FORD      1C1C-3A696-AA
FORD      1C1C-3A696-AB
FORD      1C1C-3A696-AC
FORD      1C1C-3A696-AD
FORD      1C1C-3A696-AE
FORD      4042028
FORD      4047464
FORD      4055852
FORD      4059383
FORD      4123761
FORD      4376991
FORD      4386951
FORD      4511901
FORD      4691863
FORD      4796969
FORD      4797515
FORD      RM1C-1J3A674-BB
FORD      RM1C-1J3A696-BB
FORD      RM1C13A696BB
FORD      YC1C-3A674-DA
FORD      YC1C-3A674-DB
FORD      YC1C-3A674-DC
FORD      YC1C-3A696-AA
FORD      YC1C-3A696-AB

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR359 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR359

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.