Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR396 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR396 TRW

JPR396 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR396
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR396
JPR396
trw JPR396 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
484.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR396

producent:

TRW

Ograniczenia producenta DELPHI
Ograniczenia producenta SAGINAW
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj korpusu Obudowa aluminiowa
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 100
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937685493

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR396 TRW

Koszt kaucji: 679.94 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR; OPEL MOVANO A, VIVARO A; RENAULT MASTER II, TRAFIC, TRAFIC II 1.9D-3.0D 05.89-
numery OEM:
NISSAN      49110-00Q0D
NISSAN      49110-00Q1A
NISSAN      49110-00QAG
OPEL      44 14 166
OPEL      44 18 160
OPEL      44 18 898
OPEL      59 48 064
OPEL      91166807
OPEL      93175602
OPEL      93859899
OPEL      93861732
RENAULT      49 11 045 21R
RENAULT      82 00 024 778
RENAULT      82 00 712 890
RENAULT      82 00 838 037
VAUXHALL      44 14 166
VAUXHALL      44 18 160
VAUXHALL      44 18 898
VAUXHALL      59 48 064
VAUXHALL      91166807
VAUXHALL      93175602
VAUXHALL      93859899
VAUXHALL      93861732
VAUXHALL      R1700051

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR396 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR396

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.