Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 204 ruville/fag

Pompa paliwa 204 RUVILLE/FAG

204 Pompa paliwa RUVILLE/FAG
 

    Ocena:
numer części:

204

producent:

RUVILLE/FAG

Tryb pracy:elektryczny
Ciśnienie [bar]: 3,0
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta


opis e-autoparts.pl:

Uwaga! Części Ruville dostępne są w sprzedaży już tylko w pudełkach z logo FAG.
Więcej informacji tutaj: Schaeffler przejmuje Ruville

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 204 RUVILLE/FAG

numery OEM:
FORD      6127983
FORD      6158319
FORD      6165570
FORD      6165571
FORD      85BB 9350 AA
FORD      85BB9350AA
FORD      85GB 9350 BA
FORD      85GB9350BA
FORD      86BB 9350 AA
FORD      86BB9350AA
FORD      86GB 9350 BA
FORD      86GB9350BA
MERCEDES-BENZ      002 091 59 01
MERCEDES-BENZ      002 091 88 01
MERCEDES-BENZ      0020915901
MERCEDES-BENZ      0020918801
MERCEDES-BENZ      A 002 091 59 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 88 01
MERCEDES-BENZ      A0020915901
MERCEDES-BENZ      A0020918801

Zastosowanie Pompa paliwa 204 RUVILLE/FAG w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.