Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 65030 RUVILLE/FAG
BMW | 1 271 436 | |
BMW | 1 272 613 | |
BMW | 1 286 417 | |
BMW | 1 286 424 | |
BMW | 1 287 367 | |
BMW | 1 707 190 | |
BMW | 1 707 191 | |
BMW | 1 707 192 | |
BMW | 1 707 193 | |
BMW | 1 720 881 | |
BMW | 1 720 883 | |
BMW | 1 720 892 | |
BMW | 1 720 893 | |
BMW | 11 51 1 271 436 | |
BMW | 11 51 1 272 613 | |
BMW | 11 51 1 286 417 | |
BMW | 11 51 1 286 424 | |
BMW | 11 51 1 287 367 | |
BMW | 11 51 1 707 190 | |
BMW | 11 51 1 707 191 | |
BMW | 11 51 1 707 192 | |
BMW | 11 51 1 707 193 | |
BMW | 11 51 1 720 881 | |
BMW | 11 51 1 720 883 | |
BMW | 11 51 1 720 892 | |
BMW | 11 51 1 720 893 | |
BMW | 11 51 9 061 160 | |
BMW | 11 51 9 070 760 | |
BMW | 11 51 9 070 761 | |
BMW | 11511271436 | |
BMW | 11511272613 | |
BMW | 11511286417 | |
BMW | 11511286424 | |
BMW | 11511287367 | |
BMW | 11511707190 | |
BMW | 11511707191 | |
BMW | 11511707192 | |
BMW | 11511707193 | |
BMW | 11511720881 | |
BMW | 11511720883 | |
BMW | 11511720892 | |
BMW | 11511720893 | |
BMW | 11519061160 | |
BMW | 11519070760 | |
BMW | 11519070761 | |
BMW | 1271436 | |
BMW | 1272613 | |
BMW | 1286417 | |
BMW | 1286424 | |
BMW | 1287367 | |
BMW | 1707190 | |
BMW | 1707191 | |
BMW | 1707192 | |
BMW | 1707193 | |
BMW | 1720881 | |
BMW | 1720883 | |
BMW | 1720892 | |
BMW | 1720893 | |
BMW | 9 061 160 | |
BMW | 9 070 761 | |
BMW | 9061160 | |
BMW | 9070761 |
Zastosowanie Pompa wodna 65030 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 65030 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020