Wersja wzmocniona | ||
Rodzaj łożyska | Łożysko wałeczkowe | |
nr EAN | 8430632013000 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna A300 DOLZ
ALFA ROMEO | 46804051 | |
ALFA ROMEO | 55209993 | |
ALFA ROMEO | 55268918 | |
ALFA ROMEO | 55268919 | |
ALFA ROMEO | 55269148 | |
ALFA ROMEO | 6001073347 | |
ALFA ROMEO | 71778291 | |
ALFA ROMEO | K68096225AA | |
CHRYSLER | 46804051 | |
CHRYSLER | 55209993 | |
FIAT | 46804051 | |
FIAT | 52076422 | |
FIAT | 52082967 | |
FIAT | 52113825 | |
FIAT | 55209993 | |
FIAT | 55268918 | |
FIAT | 55268919 | |
FIAT | 55269148 | |
FIAT | 5802420061 | |
FIAT | 6001073347 | |
FIAT | 71778291 | |
FIAT | K68096225AA | |
FIAT | K68290837AA | |
LANCIA | 46804051 | |
LANCIA | 55209993 | |
LANCIA | 55268918 | |
LANCIA | 71778291 | |
LANCIA | K68096225AA | |
OPEL | 1334147 | |
OPEL | 1334153 | |
OPEL | 1334167 | |
OPEL | 1334183 | |
OPEL | 1334186 | |
OPEL | 1334242 | |
OPEL | 1334249 | |
OPEL | 1334284 | |
OPEL | 13386917 | |
OPEL | 13386920 | |
OPEL | 25875090 | |
OPEL | 55268918 | |
OPEL | 55269148 | |
OPEL | 55488983 | |
OPEL | 55568637 | |
OPEL | 93191762 | |
SAAB | 93179114 | |
SAAB | 93191762 | |
SUZUKI | 1740055P00 | |
SUZUKI | 1740079J80 | |
VAUXHALL | 13386917 | |
VAUXHALL | 13386920 | |
VAUXHALL | 25875090 | |
VAUXHALL | 55488983 | |
VAUXHALL | 55568637 | |
VAUXHALL | 93191762 | |
JEEP | 46804051 | |
JEEP | 55209993 |
Zastosowanie Pompa wodna A300 DOLZ w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna A300 DOLZ:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020