Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 65989 RUVILLE/FAG
CITROËN | 1201.G1 | |
CITROËN | 1201.G9 | |
CITROËN | 1201.K8 | |
CITROËN | 1201G1 | |
CITROËN | 1201G9 | |
CITROËN | 1201K8 | |
CITROËN | 16 094 176 80 | |
CITROËN | 1609417680 | |
CITROËN | 96 545 147 80 | |
CITROËN | 9654514780 | |
FIAT | 1609417680 | |
FIAT | 9654514780 | |
FORD | 1313842 | |
FORD | 1351130 | |
FORD | 1364681 | |
FORD | 1715839 | |
FORD | 3M5Q 8591 BB | |
FORD | 3M5Q 8591 CA | |
FORD | 3M5Q8591BB | |
FORD | 3M5Q8591CA | |
FORD | ME3M5Q8591C2A | |
MAZDA | Y601-15-010A | |
MAZDA | Y601-15-010B | |
MAZDA | Y601-15-S20 | |
MAZDA | Y601-150-10A | |
MAZDA | Y601-150-10B | |
MAZDA | Y60115010A | |
MAZDA | Y60115010B | |
MAZDA | Y60115S20 | |
MAZDA | Y603-15-100 | |
MAZDA | Y60315100 | |
MITSUBISHI | MN982556 | |
OPEL | 3646435 | |
PEUGEOT | 1201.G1 | |
PEUGEOT | 1201.G9 | |
PEUGEOT | 1201.K8 | |
PEUGEOT | 1201G1 | |
PEUGEOT | 1201G9 | |
PEUGEOT | 1201K8 | |
PEUGEOT | 16 094 176 80 | |
PEUGEOT | 1609417680 | |
PEUGEOT | 96 545 147 80 | |
PEUGEOT | 9654514780 | |
SUZUKI | 17400-69K00 | |
SUZUKI | 1740069K00 | |
VAUXHALL | 3646435 | |
VOLVO | 3071 1527 | |
VOLVO | 30711527 | |
VOLVO | 3075 1971 | |
VOLVO | 30751971 | |
MINI | 1151.7.805.992 | |
MINI | 11517805992 |
Zastosowanie Pompa wodna 65989 RUVILLE/FAG w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 65989 RUVILLE/FAG:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020