Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » VKPC 82667 skf

Pompa wodna VKPC 82667 SKF

VKPC 82667 Pompa wodna SKF
 

    Ocena:
numer części:

VKPC 82667

producent:

SKF

Wykonanie pompy wodnej:dla napędu paskiem rozrządu
Biuletyn techniczny dostepny w sekcji Informacja serwisowa
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez VKPC 85101

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna VKPC 82667 SKF

numery OEM:
ALFA ROMEO      46804051
ALFA ROMEO      55209993
FIAT      46804051
FIAT      55209993
LANCIA      46804051
LANCIA      55209993
OPEL      13 34 147
OPEL      1334147
OPEL      93179114
SAAB      93 179 114
SAAB      93179114
VAUXHALL      13 34 147
VAUXHALL      1334147
VAUXHALL      93179114
BUGATTI      PA10017

Zastosowanie Pompa wodna VKPC 82667 SKF w samochodach:

zobacz instrukcję montażu VKPC 82667

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.