Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna » pompa wodna » J1511103 herth+buss jakoparts

Pompa wodna J1511103 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J1511103 Pompa wodna HERTH+BUSS JAKOPARTS
 

    Ocena:
numer części:

J1511103

Tryb pracy mechaniczne
Liczba skrzydeł 10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica koła łopatkowego [mm] 70
nr EAN 4029416249823

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna J1511103 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: MERCEDES A (W176); NISSAN ALMERA II, KUBISTAR, MICRA III, NOTE, NV200 / EVALIA; RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, CLIO III 1.5D/1.6 06.01-
numery OEM:
NISSAN      21010-00Q0E
NISSAN      21010-00QAE
NISSAN      21010-00QAS
NISSAN      21010-00QAT
NISSAN      21010-BN700
RENAULT      77 01 473 327
RENAULT      77 01 476 496
RENAULT      77 01 774 435
SUZUKI      17410-84A00
SUZUKI      17410-84A00-000
SUZUKI      17410-84A20
SUZUKI      17410-84A20-000
DACIA      7701473327
DACIA      7701476496
zamienniki:
33-0474
KAGER
60 92 2241
brak
SWAG Autoteile GmbH
332434
brak
Car S.p.A (InterCar)
AQ-1576
brak
OPTIMAL
WP0203
brak
LPR
332638
brak
Car S.p.A (InterCar)
1 987 949 724
brak
BOSCH
V65505
brak
CONTITECH
WP0044
brak
GATES
WP0066
brak
GATES
538 0004 10
brak
INA
WP 0063V
brak
HUTCHINSON
8MP 376 800-611
brak
HELLA
8MP 376 800-611
brak
BEHR HELLA SERVICE
700 423
brak
TOPRAN
10822010
brak
NK
V46-50006
brak
VAICO
8MP 376 800-514
brak
BEHR HELLA SERVICE
8MP 376 800-614
brak
BEHR HELLA SERVICE
8MP 376 800-514
brak
HELLA
8MP 376 800-614
brak
HELLA
MCP3508
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa wodna J1511103 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J1511103

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.