Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP289 trw

Przekładnia kierownicza JRP289 TRW

JRP289 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP289
Przekładnia kierownicza JRP289
JRP289
1,210.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

A0007124, A0011704

numer części:

JRP289

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
ID wykonania wtyczki HELLA
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1180
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 64
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,3
Suw [mm] 145
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przegubem wzdłużnym
Długość przegub osiowy [mm] 177
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937913794

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP289 TRW

Koszt kaucji: 1,082.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (Bez przegubu osiowego) pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, ROOMSTER 1.0-2.0 08.99-05.15
numery OEM:
AUDI      6Q1 423 051 CA
AUDI      6Q1 423 055 AA
AUDI      6Q1 423 055 AD
AUDI      6Q1 423 055 BA
AUDI      6Q1 423 055 BM
AUDI      6Q1 423 055 Q
AUDI      6Q1 423 062 F
AUDI      6R1 423 061
SEAT      6Q1 423 051 CA
SEAT      6Q1 423 055 AA
SEAT      6Q1 423 055 AD
SEAT      6Q1 423 055 BA
SEAT      6Q1 423 055 BJ
SEAT      6Q1 423 055 BM
SEAT      6Q1 423 055 Q
SEAT      6Q1 423 061 N
SEAT      6Q1 423 061 NX
SEAT      6Q1 423 061 S
SEAT      6Q1 423 061 SX
SEAT      6Q1 423 062 F
SEAT      6Q1 423 062 FX
SEAT      6R1 423 061
SKODA      6Q1 423 051 CA
SKODA      6Q1 423 055 AA
SKODA      6Q1 423 055 AD
SKODA      6Q1 423 055 BA
SKODA      6Q1 423 055 BJ
SKODA      6Q1 423 055 BM
SKODA      6Q1 423 055 Q
SKODA      6Q1 423 061 N
SKODA      6Q1 423 061 NX
SKODA      6Q1 423 061 S
SKODA      6Q1 423 061 SX
SKODA      6Q1 423 062 F
SKODA      6Q1 423 062 FX
SKODA      6R1 423 061
VOLKSWAGEN      6Q1 423 051 CA
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 AA
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 AD
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 BA
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 BJ
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 BM
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 Q
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 N
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 NX
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 S
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 SX
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 F
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 FX
VOLKSWAGEN      6R1 423 061

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP289 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP289zobacz instrukcję montażu JRP289

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.