Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.0836 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0836 LAUBER

66.0836 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
883.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

66.0836

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczychSMI
Długość całkowita [mm]1110
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321060573
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0836 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, KANGOO 1.1-3.0 05.90-
numery OEM:
RENAULT      77 01 470 744
RENAULT      77 01 471 304
RENAULT      77 01 471 986
RENAULT      77 01 471 988
RENAULT      7701470744
RENAULT      7701471304
RENAULT      7701471986
RENAULT      7701471988
RENAULT      82 00 050 763
GREAT WALL      RE9005
GREAT WALL      RE9006
GREAT WALL      RE9007
GREAT WALL      RE9053
zamienniki:
52224
brak
SPIDAN
26G37201
brak
CARDONE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0836 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.