Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 8547115 nk

Przewód hamulcowy elastyczny 8547115 NK

8547115 Przewód hamulcowy elastyczny NK
87.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

8547115

producent:

NK

Długość [mm] 655
nr EAN 5703858784782

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 8547115 NK

PRZEWÓD HAM. ELAST. VW T. PASSAT 96-05 LE
numery OEM:
AUDI      8E0 611 763 K
SKODA      8E0 611 763 K
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 E
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 F
VOLKSWAGEN      8E0 611 763 K

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 8547115 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 8547115 NK:

2023-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.