Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » C89144ABE abe

Przewód hamulcowy elastyczny C89144ABE ABE

C89144ABE Przewód hamulcowy elastyczny ABE
abe C89144ABE
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

C89144ABE

producent:

ABE

Długość [mm] 352
Rozmiar gwintu 1 M10x1 | internal DF
Rozmiar gwintu 2 M10x1 | internal DF
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427245020

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny C89144ABE ABE

numery OEM:
HONDA      46430-SN7-003
HONDA      SHB.100390
ROVER      GBH 90265
ROVER      SHB 1003 90
zamienniki:
BSL-444
brak
OPTIMAL
9001367
brak
GIRLING
9004315
brak
GIRLING

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny C89144ABE ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny C89144ABE ABE:

2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.