Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 99 03 0041 swag autoteile gmbh

Rolka napinająca paska wieloklinowego 99 03 0041 SWAG Autoteile GmbH

99 03 0041 Rolka napinająca paska wieloklinowego SWAG Autoteile GmbH
153.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

99 03 0041

Szerokość [mm] 27,0
Szerokość [mm] 29,0
średnica zewnętrzna [mm] 70,0
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,42
nr EAN 4044688058010

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 99 03 0041 SWAG Autoteile GmbH

Rolka napinająca pasek wielorowkowy pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, C5 I/KOMBI, C8, EVASION, JUMPY I, XANTIA, XANTIA/KOMBI, XM, XSARA, XSARA PICASSO 1.8D-2.2D 06.89-
numery OEM:
CITROËN      5751.29
CITROËN      96 188 885
FIAT      9618888580
LANCIA      9618888580
PEUGEOT      5751.29

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 99 03 0041 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.