Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 91-90525-110 rts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-90525-110 RTS

91-90525-110 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego RTS
64.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

91-90525-110

producent:

RTS

Gwint wewnętrzny 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M12x1,5
Długość [mm] 215
Ciężar [kg] 0,803
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 8435130389053

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-90525-110 RTS


Duża część użytkowników samochodów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich samochód posiada część końcówka drążka, której producentem może być lub jest znana firma RTS. W tym przypadku jest to końcówka drążka o numerze 91-90525-110.
Producent RTS zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze 91-90525-110 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów. Producent RTS dokłada niezbędnych starań, aby jego produkty były jak najwyższej jakości i charakteryzowały je długie, bezawaryjne przebiegi. Końcówka drążka tego producenta cechuje się bardzo dobrymi parametrami eksploatacyjnymi i użytkowymi. Opinie właścicieli warsztatów o końcówce drążka 91-90525-110 są jak najlepsze.
Końcówka drążka 91-90525-110 ma zastosowanie do takich aut jak CITROËN XSARA coupe (N0) od 1998.01, PEUGEOT BOXER Autobus (230P) od 1994.03 oraz wielu innych modeli aut.
Aktualnie prezentowana część należąca do kategorii końcówki drążków kierowniczych, pasuje do samochodów marki CITROËN, PEUGEOT jednak w przypadku wątpliwości co do jej właściwego doboru do samochodów tych marek, zalecany jest kontakt ze sklepem w celu sprawdzenia doboru tej części zamiennej.
Autosklep e-autoparts.pl oferuje końcówki drążków kierowniczych 91-90525-110 w najlepszej cenie w polskim internecie, mamy najszybszą dostawę do Klienta i wiele form płatności. Końcówki drążka 91-90525-110 można również odebrać samemu w naszym magazynie w Warszawie na Targówku przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
CITROËN      1610817880
CITROËN      1611242280
OPEL      1610817880
PEUGEOT      1610817880
PEUGEOT      1611242280

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-90525-110 RTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 91-90525-110 RTS:

2020-08-18
 5/5
Kupiłem wewnętrzny niestety z lewym gwintem.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.