Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem | |
Długość przewodu [mm] | 720 | |
Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | |
Liczba przewodów | 4 | |
Ciężar [kg] | 0,156 | |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
nr EAN | 4046001359743 |
Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0015 VEMO
AUDI | 058 906 265 C | |
AUDI | 058 906 265 V | |
AUDI | 06A 906 262 AM | |
AUDI | 06A 906 262 BL | |
AUDI | 06C 906 265 | |
AUDI | 06C 906 265 D | |
AUDI | 58 906 265 C | |
AUDI | 58 906 265 V | |
SEAT | 058 906 265 C | |
SEAT | 058 906 265 V | |
SEAT | 06A 906 262 AM | |
SEAT | 06A 906 262 BL | |
SEAT | 06C 906 265 | |
SEAT | 58906265C | |
SEAT | 6A9 062 62A M | |
SEAT | 6A9 062 62B L | |
SEAT | 6C906265 | |
SKODA | 058 906 265 C | |
SKODA | 058 906 265 V | |
SKODA | 06A 906 262 AM | |
SKODA | 06A 906 262 BL | |
SKODA | 06C 906 265 | |
SKODA | 58 906 265 C | |
SKODA | 58 906 265 V | |
SKODA | 6A9 062 62A M | |
SKODA | 6A9 062 62B L | |
SKODA | 6C906265 | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 058 906 265 V | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AM | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 BL | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 06C 906 265 D | |
VOLKSWAGEN | 58 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 58 906 265 V | |
VOLKSWAGEN | 6A 906 262 AM | |
VAG | 058 906 265 C | |
VAG | 058 906 265 V | |
VAG | 06A 906 262 AM | |
VAG | 06A 906 262 BL | |
VAG | 06C 906 265 | |
VAG | 06C 906 265 D | |
VAG | 58 906 265 C | |
VAG | 58 906 265 V | |
VAG | 6A 906 262 BL | |
VAG | 6C 906 265 | |
VAG | 6C 906 265 D |
Zastosowanie Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0015 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Czujnik, Original VEMO Quality V10-76-0015 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020