Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 4818 ngk

Świeca żarowa, D-Power 4818 NGK

4818 Świeca żarowa, D-Power NGK
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

D-Power 22, DP22, Y-740U

numer części:

4818

producent:

NGK

Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa metalowa
Napięcie [V] 11,0
Natężenie prądu [A] 5,0
Opór [Ohm] 0,9
Długość całkowita [mm] 83,0
Głębokość zabudowy [mm] 24,0
Wymiar gwintu M10 x 1,0
Moment dokręcenia [Nm] 17
Rozmiar klucza 10 mm
Technika połączeń M4 / 0,8-1,5 Nm
nr EAN 087295148181

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 4818 NGK

Świeca żarowa pasuje do: VOLVO S40 I, V40; HONDA CIVIC VI; MG MG ZR, MG ZS; RENAULT LAGUNA I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCENIC, SCENIC I 1.9D/2.0D 01.97-10.05
numery OEM:
RENAULT      7700100586
DACIA      77 00 100 586

Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 4818 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 4818 NGK:

2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-30
 5/5
Błędy waucie zniknęły, świece działają idealnie.
2019-09-04
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
2021-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Zakup 6943 ngk polecony przez mojego serwisanta
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.