Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 1749 ngk

Świeca żarowa, D-Power 1749 NGK

1749 Świeca żarowa, D-Power NGK
ngk 1749
Świeca żarowa, D-Power 1749
45.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

D-Power 41, DP41, Y-929U

numer części:

1749

producent:

NGK

Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa metalowa
Napięcie [V] 11,5
Natężenie prądu [A] 5,0
Opór [Ohm] 0,9
Długość całkowita [mm] 87,0
Głębokość zabudowy [mm] 27,0
Wymiar gwintu M12 x 1,25
Moment dokręcenia [Nm] 23
Rozmiar klucza 12 mm
Technika połączeń PIN
nr EAN 087295117491

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 1749 NGK

Świeca żarowa pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210), G (W461), SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), VARIO (B667, B670, B668) 2.9D 02.95-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 159 26 01
MERCEDES-BENZ      A 001 159 26 01
SMART      001 159 26 01
SMART      A 001 159 26 01
MAYBACH      001 159 26 01
MAYBACH      A 001 159 26 01

Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 1749 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 1749 NGK:

2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Zakup 6943 ngk polecony przez mojego serwisanta
2019-09-04
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
2021-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-30
 5/5
Błędy waucie zniknęły, świece działają idealnie.
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.