Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 11,0 | |
Opór [Ohm] | 0,9 | |
Długość całkowita [mm] | 118,4 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 27,0 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Technika połączeń | M4 x 0,7 | |
nr EAN | 087295179574 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 7957 NGK
ALFA ROMEO | 96 51 58 36 | |
ALFA ROMEO | 96 51 58 3680 | |
CITROËN | 5960.64 | |
CITROËN | 5960.65 | |
FIAT | 96 51 58 3680 | |
FIAT | 96 515 836 | |
FORD | 1313809 | |
FORD | 1473356 | |
FORD | 3M5Q 6M 090 AB | |
FORD | 3M5Q6M090AC | |
LANCIA | 96 51 58 36 | |
LANCIA | 96 51 58 3680 | |
PEUGEOT | 5960.64 | |
PEUGEOT | 5960.65 | |
VOLVO | 30725069 | |
VOLVO | 8653698 | |
FERRARI | 96 51 58 36 | |
FERRARI | 96 51 58 3680 | |
MASERATI | 96 51 58 36 | |
MASERATI | 96 51 58 3680 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 7957 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 7957 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020