Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa | |
Napięcie [V] | 11 | |
Technika połączeń | M5 / 3 Nm | |
Długość [mm] | 71 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 25 | |
Wymiar gwintu | M12x1,25 | |
Rozmiar klucza | 12 mm | |
Natężenie prądu [A] | 10 | |
Zbieżność stożka | 63 | |
Moment dokręcenia od [Nm] | 15 | |
Moment dokręcenia do [Nm] | 25 | |
Moment gnący [Nm] | 45 | |
nr EAN | 4014427003205 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa GV602 BERU
ALFA ROMEO | 472 95 95 | |
CITROËN | 5962 X1 | |
FIAT | 07029585 | |
FIAT | 4393814 | |
FIAT | 4714294 | |
FIAT | 4729585 | |
FIAT | 4754011 | |
FIAT | 4774412 | |
FIAT | 5493206 | |
FIAT | 5950464 | |
FIAT | 5951861 | |
FIAT | 5951879 | |
FIAT | F 2 VB | |
FIAT | F 4 VB | |
FORD | 1 587 444 | |
FORD | 5023372 | |
FORD | 6 063 505 | |
FORD | 78 GB 6 M 090 CA | |
FORD | 785 F 6M090 BA | |
FORD | 785 F 6M090 CB | |
FORD | 786 B 6M090 CA | |
FORD | 910 X 6M090 BA | |
FORD | XH22-70G239-AA | |
IVECO | 004 729 585 | |
OPEL | 12 14 304 | |
OPEL | 90 051 950 | |
OPEL | 90 093 867 | |
OPEL | 90 093 897 | |
PEUGEOT | 5961 40 | |
PEUGEOT | 5961 54 | |
PEUGEOT | 5961 58 | |
PEUGEOT | 79 325 677 18 | |
RENAULT | 50 01 001 587 | |
RENAULT | 77 00 662 199 | |
RENAULT | 77 00 673 874 | |
RENAULT | 77 01 414 076 | |
ROVER | ERC8450 | |
SEAT | 0003940685 | |
SEAT | SE 138919 000 A | |
VAUXHALL | 900 33357 | |
VAUXHALL | 900 93897 | |
VAUXHALL | 902 10824 | |
VOLVO | 840643 | |
GLAS | B 19 N | |
GLAS | B 20 N | |
GLAS | B 22 N |
Zastosowanie Świeca żarowa GV602 BERU w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa GV602 BERU:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.
Beru AG to niemiecka firma produkująca części zamienne do samochodów, z siedzibą w Ludwigsburgu. Firma została założona w 1916 roku i jest jednym z wiodących producentów części zamiennych na świecie. Beru specjalizuje się w produkcji czujników, świec zapłonowych i innych elementów elektronicznych, które są używane w samochodach osobowych i ciężarowych.
W ciągu ostatnich kilku dziesięcioleci firma rozszerzyła swoją działalność na rynki w Europie, Azji i Ameryce Północnej. Beru jest znana z dostarczania produktów o wysokiej jakości i innowacyjności, co pozwala im utrzymywać pozycję lidera w branży.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020