Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » V10-7185-1 vaico

Sworzeń wahacza V10-7185-1 VAICO

V10-7185-1 Sworzeń wahacza VAICO
vaico V10-7185-1
Sworzeń wahacza V10-7185-1
V10-7185-1
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-7185-1

producent:

VAICO

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia, na dole
Ciężar [kg] 0,569
nr EAN 4046001287824

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza V10-7185-1 VAICO

Sworzeń wahacza przód L/P (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 20,5mm) pasuje do: VW MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, TRANSPORTER T4, TRANSPORTER T5, TRANSPORTER T6 1.9D-3.2 07.90-
numery OEM:
AUDI      7D0 407 361
SEAT      7D0 407 361
SKODA      7D0 407 361
VOLKSWAGEN      7D0 407 361
VAG      7D0 407 361
VAG      7D0 407 361.

Zastosowanie Sworzeń wahacza V10-7185-1 VAICO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.