Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » ME-BJ-6331 moog

Sworzeń wahacza, Hybrid Core ME-BJ-6331 MOOG

ME-BJ-6331 Sworzeń wahacza, Hybrid Core MOOG
moog ME-BJ-6331
Sworzeń wahacza, Hybrid Core ME-BJ-6331
49.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

ME-BJ-6331

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 66,5
Wysokość [mm] 72
Wymiar gwintu M14X1.5
Wymiar stożka [mm] 20
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874757400

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza, Hybrid Core ME-BJ-6331 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 20mm) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E T-MODEL (S211), E (VF210) 1.8-5.5 03.93-07.09
numery OEM:
CHRYSLER      5099237AA
MERCEDES-BENZ      2023330027
MERCEDES-BENZ      2103300035
MERCEDES-BENZ      2103300427
MERCEDES-BENZ      2103330407
MERCEDES-BENZ      2103330427
MERCEDES-BENZ      2113300335
MERCEDES-BENZ      31058602332
MERCEDES-BENZ      A2023330027
MERCEDES-BENZ      A2103300035
MERCEDES-BENZ      A2103300427
MERCEDES-BENZ      A2103330407
MERCEDES-BENZ      A2103330427
MERCEDES-BENZ      A2113300335
MERCEDES-BENZ      A31058602332

Zastosowanie Sworzeń wahacza, Hybrid Core ME-BJ-6331 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza, Hybrid Core ME-BJ-6331 MOOG:

2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.