Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L29564 monroe

Sworzeń wahacza L29564 MONROE

L29564 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L29564
Sworzeń wahacza L29564
L29564
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

L29564

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,500
Wymagana ilość 1
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096441851

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L29564 MONROE

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (średnica stożka 14,8mm, z materiałami dodatkowymi) pasuje do: AUDI A2; SEAT CORDOBA, IBIZA III, LEON, TOLEDO II; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK 1.0-2.0 10.98-
numery OEM:
AUDI      6Q0 407 365 A
AUDI      6Q0 407 365 B
AUDI      6Q0 407 365 M
AUDI      8Z0 407 365 A
SEAT      6Q0 407 365 A
SEAT      6Q0 407 365 M
SKODA      6Q0 407 365 A
SKODA      6Q0 407 365 M
VOLKSWAGEN      5Z0 407 365 B
VOLKSWAGEN      6Q0 407 365 A
VOLKSWAGEN      6Q0 407 365 B
VOLKSWAGEN      6Q0 407 365 M
VOLKSWAGEN      8Z0 407 365 A

Zastosowanie Sworzeń wahacza L29564 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.