Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » RE-BJ-2302 moog

Sworzeń wahacza RE-BJ-2302 MOOG

RE-BJ-2302 Sworzeń wahacza MOOG
moog RE-BJ-2302
Sworzeń wahacza RE-BJ-2302
RE-BJ-2302
41.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

RE-BJ-2302

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 52
Wymiar gwintu M16X1.5
Wymiar stożka [mm] 20
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197267712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza RE-BJ-2302 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 20mm) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR; OPEL VIVARO A; RENAULT ESPACE IV, LAGUNA II, TRAFIC II, VEL SATIS 1.6-3.5 02.01-
numery OEM:
NISSAN      5450200Q0A
NISSAN      5450200Q0B
NISSAN      5450200QAA
NISSAN      5450300Q0A
NISSAN      5450300Q0B
NISSAN      5450300QAA
OPEL      4419075
OPEL      4422183
OPEL      93196923
OPEL      95516404
RENAULT      401606676R
RENAULT      6040002105
RENAULT      7701476576
RENAULT      7701478029
VAUXHALL      4419075
VAUXHALL      93196923
VAUXHALL      95516404
DACIA      6040002105

Zastosowanie Sworzeń wahacza RE-BJ-2302 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza RE-BJ-2302 MOOG:

2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.