Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » DDF927 ferodo

Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF927 FERODO

DDF927 Tarcza hamulcowa, PREMIER FERODO
ferodo DDF927
Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF927
DDF927
 

    Ocena:
numery handlowe:

DDF927, DDF927-1, DDF927C, DDF927C-1

numer części:

DDF927

producent:

FERODO

Wysokość [mm] 36
Ciężar [kg] 10,9
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 22
Minimalna grubość [mm] 19
średnica zewnętrzna [mm] 256
Ilość otworów 5
Średnica otworu centrującego [mm] 65
Moment dokręcenia [Nm] 120
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Rodzaj połączenia Pudełko
Jednostka ilości Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Długość opakowania [cm] 25,7
Szerokość opakowania [cm] 25,7
Wysokość opakowania [cm] 7,8
nr EAN 5016687188998


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej. Do kompletu należy zamówić 2 sztuki tarcz.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF927 FERODO

Kpl. tarcz hamulcowych (2 szt.) przód L/P pasuje do: AUDI A1, A2, A3; SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, LEON, TOLEDO II, TOLEDO IV 1.0-2.3 09.96-

Istotnym składnikiem układu hamulcowego współczesnych aut są tarcze hamulcowe firmy FERODO o numerze DDF927 .
Trudno przecenić wpływ jaki mają tarcze hamulcowe na bezpieczeństwo podróżujących. Poddawane sa one forsownym testom, które przeprowadzane są na specjalnych stanowiskach testowych
Ocena wyników badań jest sprawą wykwalifikowanych fachowców z dziedziny bezpieczeństwa oraz technologów produkcji.
Opinie praktyków o prezentowanym wyrobie - tarcze FERODO DDF927 potwierdzają ich wysoką jakość i walory użytkowe.
numery OEM:
AUDI      1J0 615 301 D
AUDI      1J0 615 301D
AUDI      1J0615301D
AUDI      1J0615301L
AUDI      1JE615301
AUDI      6R0615301
AUDI      6R0615301C
AUDI      8Z0615301B
AUDI      8Z0615301D
SEAT      1J0615301D
SEAT      1J0615301L
SEAT      1J0698301D
SEAT      1JE615301
SEAT      6R0615301
SEAT      6R0615301C
SEAT      6RF615301A
SEAT      6RF615301C
SEAT      8Z0615301B
SEAT      8Z0615301D
SKODA      1J0615301D
SKODA      1J0615301L
SKODA      1J0698301D
SKODA      1JE615301
SKODA      6R0615301
SKODA      6R0615301C
SKODA      8Z0615301B
SKODA      8Z0615301D
VOLKSWAGEN      1J0 615 301 D
VOLKSWAGEN      1J0615301D
VOLKSWAGEN      1J0615301J
VOLKSWAGEN      1J0615301L
VOLKSWAGEN      1J0698301D
VOLKSWAGEN      1JE615301
VOLKSWAGEN      5Z0615301B
VOLKSWAGEN      6R0615301
VOLKSWAGEN      6R0615301C
VOLKSWAGEN      6RF615301A
VOLKSWAGEN      6RF615301C
VOLKSWAGEN      8Z0615301B
VOLKSWAGEN      8Z0615301D
VOLKSWAGEN      8Z0615301F
VOLKSWAGEN      8Z0615601B
VOLKSWAGEN      8Z0615601D
VOLKSWAGEN      JZW698302CB
VAG      1J0615301D
VAG      1J0615301L
VAG      6R0615301
VAG      8Z0615301B
VAG      8Z0615301D
SVW      6R0615301
BRILLIANCE      3496025

Zastosowanie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF927 FERODO w samochodach:

Tarcza hamulcowa

Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.

Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.

Charakterystyka tarcz hamulcowych

Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.

Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.

Tarcze hamulcowe w e-autoparts

Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.