Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » DDF680 ferodo

Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF680 FERODO

DDF680 Tarcza hamulcowa, PREMIER FERODO
ferodo DDF680
Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF680
DDF680
ferodo DDF680 Tarcza hamulcowa, PREMIER
 

    Ocena:
numery handlowe:

DDF680, DDF680-1

numer części:

DDF680

producent:

FERODO

Wysokość [mm] 67
Ciężar [kg] 11,42
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 18
Minimalna grubość [mm] 16
średnica zewnętrzna [mm] 266
Ilość otworów 5
Średnica otworu centrującego [mm] 58
Moment dokręcenia [Nm] 100
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 0
Rodzaj połączenia Pudełko
Jednostka ilości Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez śrub
Długość opakowania [cm] 26,5
Szerokość opakowania [cm] 26,5
Wysokość opakowania [cm] 14,3
nr EAN 5016687168099


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej. Do kompletu należy zamówić 2 sztuki tarcz.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF680 FERODO

Kpl. tarcz hamulcowych (2 szt.) tył L/P pasuje do: SUBARU IMPREZA, LEGACY I, LEGACY II, LEGACY OUTBACK 2.0/2.5 08.91-07.05

Ważnym elementem układu hamulcowego obecnych samochodów są tarcze hamulcowe koncernu FERODO o oznaczeniu DDF680 .
Mają one istotny wpływ na bezpieczeństwo kierującego oraz innych osób. Na jakość tych części składa się technologia wykonania, jakość materiału oraz wynik precyzyjnych badań na profesjonalnych stanowiskach badawczych.
Wyniki testów poddawane są surowej ocenie specjalistów bezpieczeństwa i technologów.
Użytkownicy stwierdzają jednoznacznie, że tarcze hamulcowe FERODO DDF680 najlepiej spełniają wymagania bezpieczeństwa i jakości.
numery OEM:
SUBARU      26310AA111
SUBARU      26310AA112
SUBARU      26310AA150

Zastosowanie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF680 FERODO w samochodach:

Tarcza hamulcowa

Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.

Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.

Charakterystyka tarcz hamulcowych

Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.

Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.

Tarcze hamulcowe w e-autoparts

Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.