Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH5962.88J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH5962.88J VERNET S.A.

TH5962.88J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH5962.88J
34.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH5962.88J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 54,0
Wysokość 1 [mm] 22,5
nr EAN 3531650006144

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH5962.88J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: AUDI A3, A4 B7, A6 C6, TT; CHRYSLER SEBRING; DODGE CALIBER, JOURNEY; JEEP COMPASS, PATRIOT; ROVER 100, 100 / METRO, 200 II; SEAT ALTEA 1.1-2.0D 03.90-
numery OEM:
AUDI      03G121113
CHRYSLER      68000800AA
CHRYSLER      K68000800AA
DODGE      68000800AA
DODGE      K68000800AA
ROVER      GTS298
ROVER      PEL10007EVA
SEAT      03G121113
SKODA      03G121113
VOLKSWAGEN      03G121113
JEEP      68000800AA
JEEP      K68000800AA

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH5962.88J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH5962.88J VERNET S.A.:

2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2020-02-05
 5/5
OK
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.