Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH6273.87J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH6273.87J VERNET S.A.

TH6273.87J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH6273.87J
Termostat układu chłodzenia TH6273.87J
33.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH6273.87J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 54,0
Średnica 2 [mm] 35,0
Wysokość 1 [mm] 31,0
nr EAN 3531650007295

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6273.87J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: AUDI 100 C3, 80 B3, 80 B4, A2, A3, A4 B5, COUPE B3; FORD GALAXY I, GALAXY MK I; SEAT ALTEA, ALTEA XL, AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO 1.4D-2.0D 08.84-04.12
numery OEM:
AUDI      03G121111A
AUDI      03G121113A
AUDI      044121113
FORD      1002788
FORD      1031881
FORD      1096699
FORD      95VW8575AA
FORD      95VW8575AB
FORD      95VW8575AC
FORD      95VW8575CA
SEAT      044121113
SKODA      044121113
VOLKSWAGEN      03G121111A
VOLKSWAGEN      03G121113A
VOLKSWAGEN      044121113

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6273.87J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6273.87J VERNET S.A.:

2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2020-02-05
 5/5
OK
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.