Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » TH6837.82J vernet s.a.

Termostat układu chłodzenia TH6837.82J VERNET S.A.

TH6837.82J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
vernet TH6837.82J
34.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

TH6837.82J

producent:

VERNET S.A.

Temperatura otwarcia [°c] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Średnica 1 [mm] 48,0
Wysokość 1 [mm] 26,5
nr EAN 3531650009749

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH6837.82J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50; FORD B-MAX, C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA IV, FIESTA V, FIESTA VI, FIESTA/MINIVAN, FOCUS C-MAX, FOCUS I 1.2-1.7 08.95-
numery OEM:
FORD      1211553
FORD      1253116
FORD      1253118
FORD      1302391
FORD      1302396
FORD      1302397
FORD      1302398
FORD      1302402
FORD      1303374
FORD      1306004
FORD      1478408
FORD      1712228
FORD      4M5G8575ZA
FORD      4M5G8575ZB
FORD      96MM8575A1A
FORD      96MM8575B9E
FORD      96MM8575BE
FORD      BE8Z8575Z
MAZDA      1E0515171A
MAZDA      C20115171A
MAZDA      C20115171B
MAZDA      C20115171C
MAZDA      C20151171B
VOLVO      30711624
VOLVO      31339958

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH6837.82J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH6837.82J VERNET S.A.:

2020-02-05
 5/5
OK
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.