Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 30 60 0011 swag autoteile gmbh

Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 30 60 0011 SWAG Autoteile GmbH

30 60 0011 Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

30 60 0011

Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,05
nr EAN 4044688140999

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 30 60 0011 SWAG Autoteile GmbH

Część montażowa kolumny Mc Phersona przód pasuje do: AUDI A1, A3, TT; SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO I, TOLEDO II 1.0-Electric 02.88-
numery OEM:
AUDI      1H0 412 365 A
SEAT      1H0 412 365 A
SKODA      1H0 412 365 A
VOLKSWAGEN      1H0 412 365 A

Zastosowanie Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 30 60 0011 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Tuleja gwintowana, amortyzator teleskopowy 30 60 0011 SWAG Autoteile GmbH:

2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-05
 5/5
Qashqai 2011 J10 1.6 1117km pasuje super
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.