Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » 47050 original imperium

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 47050 ORIGINAL IMPERIUM

47050 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów ORIGINAL IMPERIUM
17.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

47050

Masa [g] 73
nr EAN 8033989142746

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 47050 ORIGINAL IMPERIUM

Uszczelka pokrywy zaworów P pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 100 C4, 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, A3, A4 B5, A6 C4, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3; CITROEN BERLINGO 1.3-2.2 05.72-
numery OEM:
AUDI      026103483F
AUDI      037103483A
AUDI      037103483C
AUDI      051103483A
AUDI      051103483E
SEAT      026103483F
SEAT      037103483A
SEAT      037103483C
SEAT      051103483A
SEAT      051103483E
SKODA      026103483F
SKODA      037103483A
SKODA      037103483C
SKODA      051103483A
SKODA      051103483E
VOLKSWAGEN      026103483F
VOLKSWAGEN      037103483A
VOLKSWAGEN      037103483C
VOLKSWAGEN      051103483A
VOLKSWAGEN      051103483E

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 47050 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.