Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 26645 original imperium

Uszczelka, szyjka wlewu paliwa 26645 ORIGINAL IMPERIUM

26645 Uszczelka, szyjka wlewu paliwa ORIGINAL IMPERIUM
31.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

26645

Masa [g] 46
nr EAN 8033989073262

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, szyjka wlewu paliwa 26645 ORIGINAL IMPERIUM

Uszczelka pompy paliwa pasuje do: VOLVO S40 I, S40 II, V40; ALFA ROMEO 156, 166; AUDI A2, A3, A4 B6, A4 B7, A6 C5, TT; FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, CROMA, DUCATO, MAREA 1.0-4.2 09.79-
numery OEM:
ALFA ROMEO      7598703
FIAT      7598703
LANCIA      7598703
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, szyjka wlewu paliwa 26645 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.