Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V10-72-0925 vemo

Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0925 VEMO

V10-72-0925 Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-72-0925
27.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-72-0925

producent:

VEMO

Strona zabudowy z tyłu
Dynamika hamowania/jazdy dla pojazdów z ABS
Napięcie znamionowe [V] 12
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Liczba otworów do mocowania 1
Wymagana ilość 2
Opór [Ohm] 1100
Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Ilość biegunów 2
Ilość połączeń 2
Ciężar [kg] 0,035
nr EAN 4046001285912

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0925 VEMO

Czujnik ABS tył L/P pasuje do: AUDI A3, TT; SEAT AROSA, LEON, TOLEDO II; SKODA FELICIA I, OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI; VW BORA, BORA I, CADDY II, GOLF III, GOLF IV, GOLF V 1.0-3.2 11.91-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 927 807 B
SEAT      1J0 927 807 B
SKODA      1J0 927 807 B
VOLKSWAGEN      1J0 927 807 B
VAG      1J0 927 807 B

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0925 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła, Original VEMO Quality V10-72-0925 VEMO:

2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu V10-72-0925

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.