Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 21865 walker

Tłumik 21865 WALKER

21865 Tłumik WALKER
walker 21865
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

21865

producent:

WALKER

Długość [mm] 2530
Ciężar [kg] 6,320
Litera rozpoznawcza 68
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez części do montażu
Gwarancja 3 lata gwarancji
napełniony 
nr EAN 3277490218650


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21865 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN; PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.8D/1.9D 05.96-12.03
numery OEM:
CITROËN      1705P2
CITROËN      1705P3
CITROËN      E12862E
PEUGEOT      1705P2
PEUGEOT      1705P3
PEUGEOT      E12862E
zamienniki:
270403
brak
Klarius Group
CN393M
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 21865 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21865 WALKER:

2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.