Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » I33024YMT yamato

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33024YMT Yamato

I33024YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny Yamato
yamato I33024YMT
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33024YMT
I33024YMT
yamato I33024YMT Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I33024YMT

producent:

Yamato

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Długość [mm] 317,5
Średnica 1 [mm] 15
Rozmiar gwintu 1 M18X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 5900427514560

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33024YMT Yamato

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 317,5mm) pasuje do: MAZDA 626 IV, MX-6 1.8-2.5 08.91-09.97

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33024YMT ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33024YMT producenta Yamato

MAZDA

3405940, GA2A32250

numery OEM:
MAZDA      3 405 940
MAZDA      GA2A 32 250

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33024YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny I33024YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.