Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC72098 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC72098 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC72098 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
 

    Ocena:
numer części:

DC72098

Strona zabudowy:Oś tylna strona lewa
System hamulcowy:Nissin
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
średnica tłoka cylindra:38
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:9
średnica [mm]:38
Ograniczenia producenta:NIH
Ograniczenia producenta:NIS

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC72098 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 180.44 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC72098 HONDA CR-V II 2.0 07/02 - TYŁ LEWY
numery OEM:
HONDA      43019-S7S-000
HONDA      43019-SX0-000
HONDA      43019S7S000
HONDA      43019SX0000
HONDA      43230-SP0-003
HONDA      43230-SP0-E01
HONDA      43230-SP0-E03
HONDA      43230SP0003
HONDA      43230SP0E01
HONDA      43230SP0E03

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC72098 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu