Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHV916E trw

Zacisk hamulca BHV916E TRW

BHV916E Zacisk hamulca TRW
 

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

BHV916E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta DAC
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Materiał Żeliwo
Średnica [mm] 48
parzyste numery artykułów BHV917E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322938097295

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHV916E TRW

Koszt kaucji: 29.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: DAEWOO MATIZ; FSO MATIZ 0.8/1.0 09.98-
numery OEM:
CHEVROLET      93741027
DAEWOO      93741027
FSO      93741027
zamienniki:
J3210905
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
PF12497
brak
LPR
F 15 016
brak
BREMBO
FCL694585
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca BHV916E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHV916E TRW:

2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2020-10-05
 5/5
Spoko
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
zobacz instrukcję montażu BHV916E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu