Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 20 92 3957 swag autoteile gmbh

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 20 92 3957 SWAG Autoteile GmbH

20 92 3957 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

20 92 3957

Ciężar [kg] 0,435
nr EAN 4044688239570

skład zestawu:
20 91 1673 pierścień uszczelniający
20 91 1674 Śruba
20 91 2672 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
20 92 3955 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 20 92 3957 SWAG Autoteile GmbH

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 5 (E34), 5 (E39), 7 (E32), 7 (E38), 8 (E31) 3.9D-5.4 05.92-06.03
numery OEM:
BMW      24 15 2 333 919
BMW      24 15 2 333 919 SK1
BMW      24 34 1 422 419
BMW      24 34 1 422 419 S1

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów 20 92 3957 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.