Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 99 13 0338 swag autoteile gmbh

Zestaw łańcucha rozrządu 99 13 0338 SWAG Autoteile GmbH

99 13 0338 Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numer części:

99 13 0338

Wykonanie łańcucha Simplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu G53HR
Ilość ogniw łańcucha 148
Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg] 0,969
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688648013

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 99 13 0338 SWAG Autoteile GmbH

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU SWAG 99130338 BMW 3 E90 E91 E92 5 E60 E61 7 E65 E66 2,5-3,0 05-
numery OEM:
BMW      11 31 7 516 074
BMW      11 31 7 516 074 S1
BMW      11 31 7 584 084
BMW      11 31 7 584 084 S1
BMW      11 31 8 648 732
BMW      11 31 8 648 732 S1

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 99 13 0338 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 99 13 0338 SWAG Autoteile GmbH:

2023-11-28
 1/5
Nie polecam , zamówiłem zapłaciłem dostałem pudełko swag a w środku chińczyk nic nie wart
zobacz instrukcję montażu 99 13 0338

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.